2010. március 17., szerda

... újabb táska...

... persze pólókból...

Ha már összekotortam a házban fellelhető összes pólót és selejteztem, a szebb színeket fel is vagdostam. Egyszerre 4-5-nél többet nem tudok felcsíkozni, mert a nagy, öreg szabóollóm (nagyapai örökség) jópofa hólyagokat tud képezni az ujjaimon. De a végeredmény igen tetszetős lett:

Yarn made from T-shirts

Naná, hogy ki kellett próbálnom, hogy néz ki feldolgozva.

Horgoltam egy táskát, amiben majd a cuccaimat (telefon, könyv, ásványvíz, stb.) tartom a kezem ügyében, amikor szép időben a kertben dolgozgatok vagy éppen henyélek a hintaágyban... (Jajjj, most annyira megkívántam ezt az utóbbit, de itt még tegnap reggel is 3 centis friss hóra ébredtünk...)

Végül pont akkora lett, hogy a laptopom is belefér, de ez már a véletlen műve. Természetesen a füle, a virág és levelei is polókból készültek minimális varrással.

(Megígérem, hogy ez az utolsó előtti pólós poszt, ezen kívül még egyet akarok írni arról, hogyan és mire tudom felhasználni egy póló minden porcikáját, vagy legalábbis majdnem mindet.)

Crochet handbag made from T-shirt yarn

Crochet handbag made from T-shirt yarn - detail


5 megjegyzés:

Monika írta...

Annyira jól néz ki,hogy az nem is igaz!!!!!!!!!!Nagyon!!!:))))

Aledi írta...

Nagyon mutatós lett. Hihetetlen, hogy pólókból készült.

Nils Holgersonné írta...

hu, micsoda csoda! Micitol erkeztem, de ugy tunik, meg jovok :)

Nalunk sajnos kifakulnak a polok, nincsenek ilyen szep szinek... a taskat meg ne csak a kertbe hordjad, mert nagyon csinos! en siman vinnem az utcara, hadd lassa mindenki.

stiglinc írta...

Köszönöm, lányok!
A kifakult pólóknak érdemes megnézni a fonákját, mert amikor a levágott csíkot meghúzod, mindig a színével befelé pöndörödik és a fonákja talán kevésbé fakó.
Néha turikban ócsón lehet kapni színes pólókat, amiket nem kár szétvagdosni.

Nils Holgersonné írta...

turkálóra én is gondoltam. A fonák pedig jó ötlet, ha hazamegyek, átvizsgálom a pólókat, pár már megérett az új feladatra :)