2010. február 15., hétfő

Játék...

Julcsitól nyertem:

1. Ha nyernék a lottón......
... akkor mindjárt rengeteget és azt 3 felé osztanám: 1 rész a családé, 1 részéből egy kulturált állatmenhelyet, 1 részéből embermenhelyet hoznánk létre. Ha a két utóbbit kombinálnánk, vagyis állatszerető hajléktalanokat foglalkoztatnánk és szállásolnánk el ott, még hatékonyabb lehetne a dolog.
2. Rossz szokás......
... rengeteg van, fárasztó felsorolni: cigizés, nemszeretem dolgok (főleg adminisztrációs jellegűek) halogatása, majd elfelejtése, gyűjtögetés, rendetlenség, és így tovább....
3. Koffein...
Neszkávéból készült vízszerű lötty, 3-4x 2 dl (legalább)
4. Színeim......
... imádom a vibráló, élénk színeket, de gyáva vagyok ruházatban v. lakberendezésben használni. De nagyon szeretem a nyersszínű árnyalatokat is. A pasztellszínek nem nagyon jönnek be nekem.
5. Mi van most rajtam.......
... szürke nadrág, bordó pulóver, nagy, piros, szőrös papucs (és még ebben is fázik a lábam:-)
6. Háziállat......
Legszívesebben minden állatfajt magam köré gyűjtenék, csak az anyagiak (és a törvényi megszorítások) szabnak határt. Azért a mostaniakhoz még egy kameruni törpekecskét nagyon szeretnék:-) Meg 1-2 néma kacsát, akik ennék a rengeteg meztelencsigát...
7. 10 év múlva hol látod magadat......
Képtelen vagyok ilyen hosszú távra még csak álmodozni is. Inkább vagyok a "carpe diem" elmélet híve: inkább örömködök egy pár óráig látható pókcsalád látványán, mint hogy azon görcsöljek, látom-e a nagy gonddal kialakított kertemet 10 év múlva. Én a MAI NAPOT is kincsként értékelem, talán még ezt se érdemlem meg...
(Ha rajtam múlna, ezt a mostani állapotot minden tekintetben el tudnám fogadni 10 év múlva is. )
8. Legutóbbi nagyon jó élmény......
Nálunk volt a 3 éves unoka egy teljes napig, szülők nélkül - irtó jól szórakoztunk:-)

mammkának továbbadnám, ha elfogadja.

4 megjegyzés:

Monika írta...

Na,jó!!!!de csak most az egyszer ::) és azért ,mert Stiglincnek hívnak.:)

Julcsi írta...

Szuper! Köszönöm a válaszokat!
Már alig várom, hogy szombaton találkozzunk!

stiglinc írta...

Mammka, köszi!:-)
Engesztelésül (amiért nem figyeltem arra, hogy nem szereted az ilyen láncdolgokat), küldök egy csúszásmentesítési ötletet a mamuszaid talpára:
http://hobbymania.hu/index.php?main_page=index&cPath=1_6_84
Ha ebből pöttyöket raksz a talpra, megszárítod, majd meleg vasalóval megkezeled, tapadós, gumiszerű dombocskákká alakul.

stiglinc írta...

Mammka, itt egy jó leírás a festékről, módszerről:
http://hhh.h7.hu/leirasok/T12.html