2010. február 4., csütörtök

a tavalyi év fogadalma...

... volt, hogy honlapot vagy blogot csinálok.
Ahhoz képest, amennyi időt eltöltök a neten, valahogy erre mindig sajnáltam, meg aztán nem is bíztam a képességeimben.
Egy életem egy halálom, most megpróbálom...

Rendes nevem Bozsár Judit, stiglinc meg azért vagyok, mert amikor évekkel ezelőtt először rátaláltam az Index fórumokra (egyúttal az internetre), az első topic, amit ronggyá olvastam, a Madáretető volt, és azon a télen stiglincből (tengelic, stiglice) volt a legtöbb a mi etetőinken.

Ebben a blogban viszonozni szeretném majd (szép lassan) mindazt a segítséget, amit az interneten bóklászva másoktól kaptam. Lesznek képek, leírások, ötletek, amiket felajánlok hasznosításra, és bemutatok olyanokat is, akiktől én tanultam, tanulok - de ennek még utána kell néznem, hogyan szabad, hogy ne kövessek el jogsértést.

Mivel oly sok az olvasnivaló, az időnk viszont véges, a szövegeket rövidre szabom majd, megígérem...

Nincsenek megjegyzések: