2010. szeptember 1., szerda

... New York, 2010. augusztus eleje... 2.


Kedvenceim a tűzlépcsők voltak, egész kis gyűjteményem van belőlük (sajnos, csak fotón).
Tetszett, ahogy hangsúlyos elemként jelennek meg a házak frontján, szépséges kovácsoltvas kivitelben, frissen(?) festve.
Imádtam a kis Törpéket is az Óriások között. Sok helyen, a legbelebb belvárosban is vannak ilyen apró régi házacskák békésen megbújva a felhőkarcolók hónaljában:


A kép bal felső sarkához futó utcán látszik a taxi-sűrűség (figyeld a kis sárga hangyákat), meg az, hogy azért vannak hosszú percek, amikor éppen nem hömpölyög autófolyam.



Jó nagy bunkó vagyok, mert én bizony a híres new yorki múzeumokat kihagytam (egyszerűen nem fértek bele a 4 napba), kivéve a Madame Tussaud múzeumot. Sose tudtam elhinni, hogy viaszból lehet élethű szobrokat csinálni és most láttam, hogy de bizony lehet... Nem sikerültek egyformán jól, de volt jó pár, aki a megszólalásig hiteles volt. El nem tudom képzelni, hogy rögzítik a viaszba a haj-, szemöldök- és bajusz szálakat egyenként, a szeplőkről és ráncokról nem is beszélve.


... ééés egy kis bulvár a végére: nagy ember nagy... gitárral.
Azért csalt egy kicsit a pasas, mert a gitárral egy tenyérnyi tangát takargatott. Mindenesetre, ahogy - szigorúan todományos alapon - megfigyeltem, így is elég jól keresett.


Ha végre sikerülne rájönnöm, hogyan tudom egyszerűen és gyorsan feltölteni a közel 1600 fotót a Picasa albumomba, megtenném, addig is még néhány New York fotó annak, akit érdekel:
http://www.flickr.com/photos/stiglice/sets/72157624717007407/




Posted by Picasa

3 megjegyzés:

36évi írta...

Megnéztem a fotókat, nagyon tetszettek. Főleg azok a jó kis art decós frontok. Sajnos kommentelni nem tudtam, mert nem emlékszem a flicr-os jelszavamra. :)

cicó írta...

De jó volt neked :)

A londoni Tussaud számomra csalódás volt, valami jobbra számítottam.

stiglinc írta...

Nem baj, Évi, itt is jólesik a komment:-)
Cicó, sajnos azt nem tudom, milyen a londoni, ez egész jó volt, legalábbis én meg gyengébbre számítottam:-)